Imtec - Reklamacije!

Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom uređaju, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz uređaj, molimo vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:
1. Ime i prezime,
2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
3. Opis reklamacije.
Podatke možete dostaviti, putem telefona 033 944 300, ili putem email adrese info@imtec.ba.
Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, te shodno vašem opisu reklamacije, informirat ćemo vas o tome:
• Da li se proizvod može zamjeniti za novi,
• Da li se može izvršiti povrat novca,
• Ili se proizvod mora poslati u ovlašteni servis.
Dodatne informacije:
Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti reklamirani proizvod i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda.
Obavještenje o povratu novca/zamjena za novi proizvod ili odbijanju zahtjeva za reklamaciju zaprimiti ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva (povrat novca/zamjena za novi proizvod) ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za reklamaciju najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za reklamaciju).
U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 944 300 ili e-mailom na webprodaja@imtec.ba.
Ukoliko je potrebno, proizvod poslati u ovlašteni servis, obezbijedit ćemo vam sve podatke o ovlaštenom servisu ili za vas organizovati preuzimanje uređaja na vašoj adresi.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Nastojati ćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vašu reklamaciju.
Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.