Imtec - Zamjena proizvoda!

1. Ime i prezime,
2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
3. Šta bi ste željeli s proizvodom učiniti.
Podatke možete dostaviti, putem telefona 033 944 300, ili putem email adrese webprodaja@imtec.ba.
Nakon što zaprimimo informaciju o zamjeni, te shodno vašem zahtjevu i želji, informirat ćemo vas o tome:
• Da li se proizvod može zamjeniti za novi,
• Da li se može izvršiti povrat novca
Dodatne informacije:
Da bi ste ostvarili pravo na zamjenu, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom procesa zamjene. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti proizvod koji želite zamjeniti i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o sljanju zamjenskog proizvoda.
Obavještenje o zamjeni za drugi proizvod ili odbijanju zahtjeva za zamjenu, zaprimiti ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za zamjenu najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za zamjenu). U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 944 300 ili e-mailom na webprodaja@imtec.ba.
Nastojati ćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vaš zahtjev za zamjenu.
Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.