mojMarket - o nama

O kompaniji
MojMarket je u svojoj šestoj godini poslovanja izrastao u vodeći domaći trgovački lanac u regiji Banjaluke. Cjenovna konkurentnost i pažljivo kreirana ponuda po mjeri kupca, prilagođena od naselja do naselja, izdvaja MojMarket od drugih.
Naša vizija
MojMarket je u svojoj šestoj godini poslovanja izrastao u vodeći domaći trgovački lanac u regiji Banjaluke. Početkom 2013 godine u novu vlasničku strukturu ušao je Tropic doo te svojim dugogodišnjim iskustvom u trgovini dodatno ojačao kompaniju.
U 2013.godini otvorena su četiri nova marketa tako da u okviru lanca trenutno posluje jedanaest prodajnih objekata, sa ukupno zaposlenih 227 saradnika. Do kraja 2014 godine u planu je širenje prodajne mreže na teritoriji Banjaluke, ali i u regionu.
Naše vrijednosti
Mlada i motivisana radna snaga jedan je od glavnih pokretača razvoja, a sve aktivnosti koje se sprovode stavljene su u službu kupaca.
Naročita pažnja usmjerena je na kvalitet svježeg mesa, voća i povrća.
U svojoj misiji MojMarket ima zacrtano da doprinosi unapređenju lokalne zajednice. Jedan od vidova unapređenja lokalne zajednice je podrška domaćim proizvođačima pa je tako svo meso u ponudi iz domaćeg otkupa, slatkovodna riba dolazi iz domaćih ribnjaka, a kada to sezona dopušta, voće i povrće se otkupljuje lokalno.
Cjenovna konkurentnost i pažljivo kreirana ponuda po mjeri kupca, prilagođena od naselja do naselja, izdvaja MojMarket od drugih.